La teva Empresa, ben assegurada?

Asegurar la empresa

La teva empresa es troba immersa a múltiples riscos que comporta la seva pròpia activitat.

Des de la nostra Corredoria, col•laboradora COBERTIS, realitzem estudis per cobrir els riscos de l’empresa

Projectes personalitzats per cobrir els riscos de l’empresa, mitjançant les cobertures i la pòlissa adequada:

• Responsabilitat civil

• Pime (robatori i incendi)

• Convenis

• Accidents

• Decennal

• Vehicles

• Comerç

• Oficines

• Transports

• Mercaderíes

Com a Corredoria podem treballar amb totes les entitats asseguradores del mercat i oferir productes de qualsevol companyia asseguradora. Això ens permet poder realitzar un comparatiu, per localitzar la millor oferta tant de cobertures com en quotes.

No dubtis a consultar-nos, sense compromís, el teu cas en concret. Pots trucar directament a la Corredoria COBERTIS al telèfon 93.488.34.87 o també a GREMICAT.

Per ampliar aquesta informació consulti amb Assessoria assegurances