Es important saber el terminis per informar dels comunicats de malaltia per part del treballador a lempresa i els terminis que té lempresa per remetre els comunicats de malaltia a la seguretat social.
[texto_central]
Terminis per al lliurament dels comunicats mèdics per part del treballador
– En cas de baixa o confirmació: El treballador té un màxim de 3 dies hàbils per fer lliurament del mateix a l’empresa, a comptar des del dia d’expedició del comunicat.
En cas d’alta: El treballador té un màxim de 24 hores següents a l’expedició del comunicat mèdic d’alta per fer lliurament del mateix a l’empresa.
Terminis perquè l’empresa comuniqui els comunicats de malaltia a la Seguretat Social.
Les empreses tenen l’obligació de remetre a l’Institut Nacional de la Seguretat Social, amb caràcter immediat i, en tot cas, en el termini màxim de tres dies hàbils comptats a partir de la recepció del comunicat presentat pel treballador, els comunicats mèdics de baixa, confirmació de la baixa i alta.
Per ampliar aquesta informació consulti amb Assessoria laboral