La implantació dels tràmits telemàtics entre les diferents administracions ja és una realitat.
Te lo ponemos fácil.
Sol·licita informació a Gremicat, per agilitzar el tràmit >
[texto_central]
T’ajudem en la tramitació del Certificat
Donem resposta a qualsevol particular, autònom o empresa sobre els passos a realitzar, en cada supòsit, per a l’obtenció del Certificat Digital.
Equip de contrastada experiència
El departament administratiu de GREMICAT té una dilatada i contrastada experiència en el camp dels Certificats Digitals, ja que des dels seus començaments hem estat informats i assessorant als nostres clients de les modificacions i nombroses novetats que han anat sorgint en aquest camp durant els últims anys.
Passos a seguir pels autònoms:
Aquest col·lectiu també té l’opció d’utilitzar el DNI Electrònic. Ha d’estar activat i recordar la contrasenya.
Però aconsellem tramitar un Certificat Digital com a autònom, ja que es pot accedir a més llocs de les administracions i és més àgil la seva utilitat.
Des de Gremicat podem donar d’Alta en 24 hores solament amb una còpia del DNI i autorització de l’autònom, sense necessitat de personar-se en cap delegació oficial.
Passos a seguir per les empreses:
Haurà de personar-se en una de les oficines de l’Agència Tributària per realitzar la tramitació. Amb anterioritat haurà de sol·licitar cita prèvia.
La persona que realitza el Certificat Digital ha de ser l’administrador o persona amb poders. Caldrà portar documentació original: DNI; Escriptures; Poders.
Des de Gremicat podem agilitar a tramitar la cita prèvia amb l’Agència Tributària i després realitzar l’acompanyament per a la correcta instal·lació del Certificat Digital.
Imprescindible Certificat Digital
Si no tens el Certificat Digital és impossible realitzar la majoria de tramitacions davant l’Agència Tributària (Hisenda) i la Seguretat Social.
Per donar-se d’alta com a autònom o donar d’alta una societat han de tenir el Certificat Digital, per poder realitzar les presentacions davant els organismes.
Cada vegada són més les entitats que realitzen les tramitacions telemàticament: ajuntaments, direcció general de trànsit.
No dubtis a consultar-nos, sense compromís, el teu cas en concret
Sol·licita informació al departament administratiu de Gremicat per a la tramitació del teu Certificat Digital. T’informem sobre la teva situació i del cost que li suposarà l’alta o renovació del Certificat.