En GREMICAT tenim una àmplia experiència treballant amb empreses de la branca de l’hostaleria. Ens dediquem a l’assessorament i la gestoria des de fa 15 anys per tot la Àrea Metropolitana de Barcelona, i per això sabem oferir-te un servei adaptat a les necessitats i particularitats que demanda el gremi d’empreses hostaleres.

Gestionem tot tipus de tràmits legals del sector de l’Hostaleria

¿Quina és la situació fiscal de la meva empresa?

Realitzem auditories fiscals per a conèixer l’estat real de l’empresa per a una correcta gestió. Confeccionem i revisem declaracions periòdiques de l’IVA i IRPF, anuals del IS i realitzem la planificació fiscal que necessites.

¿Està la meva empresa aplicant correctament l’última revisió salarial establerta per a la Indústria i Turisme de Catalunya?

Et posarem al dia en tots els aspectes legals que requereix la teva empresa. El nostre equip està actualitzat sobre les últimes resolucions oficials i t’ajudarem a executar-les adequadament per a prevenir problemes en el futur.

¿Com haig d’operar si l’activitat de la meva empresa no disposa de conveni propi?

Existeix una sèrie de sectors i subsectors amb activitats molt específiques que no disposen d’un conveni propi. Estudiarem el teu cas i sobre la base de la mena d’activitat que realitzi la teva empresa, actuarem legalment com correspon.