FEB

Nou Mecanisme d'Equitat Intergeneracional (MEI)

Es tracta d'un increment de la cotització a la seguretat social de les empreses i treballadors del 0.6% (0,5% a càrrec de l'empresa, i 0,1% per a la persona treballadora).   El Mecanisme d'Equitat Intergeneracional (MEI) és un sistema que substitueix al Factor de Sosten(...)

FEB

Modificar la Base de Cotització de l'Autònom?

A partir de l'1 de gener de 2023, s'ha establert un nou sistema de cotització per als treballadors autònoms. Si l'autònom no comunica la modificació de la base de cotització, es mantindrà la del 2022.   Tant la base de cotització triada/modificada nova o com si cont(...)

FEB

Regulació del teletreball en les empreses

La nova llei de Teletreball considera treball a distància o teletreball quan almenys un 30% de la jornada ha de realitzar-se en aquesta modalitat, dins del període de referència de 3 mesos o el percentatge equivalent, en funció de la durada del contracte.   El treball (...)