MAY

Aplicació del lloguer: negoci roman tancat

La Direcció General de Tributs (DGT) ha resolt recentment que és despesa deduïble en IRPF i en l'IVA, l'abonament del lloguer del local d'un restaurant obert al públic 7 mesos i tancat els altres 5 mesos. (...)

Concurs de Creditors d'una Societat

El concurs de creditors és un procediment judicial dirigit a facilitar que una persona jurídica (societat mercantil, associació…) saldi els seus deutes amb els seus creditors, si ha entrat en una situació d'insolvència o veu que aquesta serà imminent. (...)

Presentar Renda 2021

El termini per a la presentació de les Declaracions de la Renda corresponents a l'any 2021 va començar el passat 6 d'abril i finalitza el pròxim 30 de juny. No esperi a l'últim(...)

+ Info

Es pot triar el conveni col·lectiu aplicable a una empresa?

És criteri reiterat i pacífic en la jurisprudència que quan les activitats de l'empresa puguin incloure's en diversos convenis col·lectius, ha d'aplicar-se aquell que es correspongui amb l'activitat preponderant de l'empresa. (...)