Els tornem a recordar que la Tresoreria General de la Seguretat Social, ha anat enviant als treballadors autònoms societaris des de maig 2023 un email, en el qual indica que han d'actualitzar les dades que els consten en seguretat social.
La Tresoreria General de la Seguretat Social, ha anat enviant a partir de maig 2023 als treballadors autònoms societaris un email, en el qual indica que han d’actualitzar les dades que els consten en seguretat social. Concretament, es precisa que han d’incorporar a la seva base de dades la informació rellevant sobre les societats a la qual aquests treballadors pertanyen com a administradors, apoderats, gerents o socis, i hauran de verificar i comunicar per mitjans electrònics aquestes dades a la Tresoreria General de la Seguretat Social les dades que s’hagin modificat. especificant a més la resta de la informació que es descriu en l’art. 30.2b) del Reglament General sobre inscripció d’empreses i afiliació, altes, baixes i variacions de dades de treballadors en la Seguretat Social.
És una obligació d’actualitzar les dades dels autònoms, que a més s’ha de realitzar per mitjans electrònics a la Tresoreria General de la Seguretat Social.
El termini màxim per a efectuar aquesta comunicació és el 31 d’octubre de 2023.
L’autònom societari ha de realitzar la verificació i actualització de les dades que els ha requerit la Tresoreria General de la Seguretat Social.
Adjuntem una fulla resumeixen de totes les dades, casella a casella que cal emplenar en el Sistema perquè, en cas d’encomanar-nos el seu emplenament, empleneu i ens la retorneu signada per correu electrònic al vostre assessor/a laboral.
Totes les empreses que tinguin un Codi de Compte de Cotització C.C. c. (que tinguin treballadors en règim general) hauran d’informar de les dades dels autònoms societaris per mitjà de l’Autoritzat RED.
Aquest servei té uns honoraris de 75,00€ + IVA (Per cada autònom)
Si no rebem la sol·licitud de prestació d’aquest servei juntament amb la documentació emplenada, Gremicat no es responsabilitzarà de possibles sancions que poguessin rebre’s per la falta de la comunicació en termini.
Per a ampliar aquesta informació consulti amb Assessoria laboral