Com hem anat informant des de fa ja uns mesos, les empreses i autònoms ja no reben les notificacions de la Seguretat Social per correu postal. En el seu lloc, es va posar en marxa un nou sistema pel qual només es poden rebre aquestes comunicacions i notificacions per mitjans electrònics a través de la Seu de la Seguretat Social.
[texto_central]
Li recordem:
- – El nou sistema obliga a lempresa a tenir certificat digital.
- – Lempresa sobliga a consultar periòdicament si té cap notificació pendent dobrir.
- – Qualsevol notificació que no sobri en 10 dies es dóna per notificada.
- – Podeu rebre qualsevol acte de procediment administratiu com poden ser, per exemple, reclamacions de deute, providències de constrenyiment, ajornaments de pagaments de deutes, etc.
Amb la voluntat doferir un millor servei i facilitar-te el treball, Gremicat t’ofereix la possibilitat de gestionar aquestes notificacions de Seguretat Social per un preu fixe de 60 euros + IVA lany.
Com sempre, estem a la teva disposició per qualsevol aclariment.
Per a ampliar aquesta informació consulta amb Assessoria laboral