Si la seva empresa està realitzant teletreball és OBLIGATORI formalitzar acord per escrit.
Un cop ha finalitzat la situació d’emergència pel COVID-19 per la qual moltes empreses van haver de començar a treballar, per aquesta situació, en teletreball, algunes d’elles han continuat realitzant teletreball.
Li recordem que amb la Llei 10/2021, la llei reguladora del teletreball s’entén per teletreball quan almenys un 30% de la jornada ha de realitzar-se en aquesta modalitat, dins del període de referència de 3 mesos o el percentatge equivalent, en funció de la durada del contracte.
En data 3 de febrer de 2023 els enviem una newsletter extensa sobre la regularització del teletreball en les empreses.
Si la seva empresa està realitzant teletreball és OBLIGATORI formalitzar aquest acord per escrit, que haurà de realitzar-se en el contracte inicial o en un document posterior (Annex), abans que s’iniciï aquest teletreball.
Aquest acord ha de recollir els canvis en les condicions de prestació de serveis a distància, després d’acord entre empresa i treballador i que l’empresa abonarà les despeses del teletreball.
La decisió de teletreballar serà voluntària i reversible per a empresa i treballador i s’haurà de comunicar la sol·licitud en un termini previ establert en l’acord per a aquest avís.
És important destacar que si no es formalitza aquest acord per escrit i no es compleixen les obligacions poden ser sancionats.
Poden posar-se en contacte amb el seu assessor laboral, en el cas que realitzin teletreball, perquè es formalitzi per escrit aquest acord
Per a ampliar aquesta informació consulti amb Assessoria laboral